22 aprilie 2021
Comisia a publicat o cerere de 7,6 milioane EUR pentru parteneriate jurnalistice finanțate pentru prima dată printr-un program al UE, Europa creativă
„Consiliile media în era digitală”
Bazându-se pe rezultatele celor două ediții ale proiectului-pilot „Consiliile mass-media în era digitală”, obiectivul acestei acțiuni pregătitoare este de a sprijini în continuare activitățile organismelor de autoreglare a mass-media și de a promova importanța standardelor jurnalistice în mediul media modern.
Subvențiile vor sprijini colaborarea transfrontalieră între profesioniștii din mass-media din Europa. Acest prim apel promovează transformarea afacerii și proiectele jurnalistice și poate include dezvoltarea de standarde tehnice comune, noi tipuri de redacții, testarea de noi modele de afaceri, raportare originală și formate inovatoare de producție.
Vor fi lansate investiții de aproape 12 milioane EUR pentru proiecte media europene. Alte apeluri relevante pentru sectorul mass-media de știri, precum Creative Innovation Labs vor fi, totodată, publicate.
Informații suplimentare despre proiectele curente finanțate de UE în sectorul mass-media de știri pot fi găsite în această fișă informativă: https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/funding-news-media-sector
Share: