17 septembrie 2021
În cadrul unei evaluări generale a politicii actuale, au fost avute în vedere eficacitatea, eficiența, coerența, relevanța și valoarea adăugată a UE privind politica de promovare agricolă a UE. Această politică își propune să sprijine sectorul agricol european prin promovarea produselor agricole ale UE pe piața internă și în țările terțe prin organizarea și cofinanțarea acțiunilor de promovare, a campaniilor de informare și a misiunilor la nivel înalt pentru sensibilizarea cu privire la calitățile acestor produse.
Comisarul pentru agricultură și dezvoltare rurală, Janusz Wojciechowski, a afirmat:
„Produsele agricole și alimentare europene sunt bine cunoscute pentru nivelurile lor de siguranță și calitate. Politica noastră de promovare contribuie la păstrarea acestei bune reputații și la susținerea competitivității produselor noastre la nivel global. Dar este important să ne asigurăm că o facem într-un mod cât mai eficient și mai rentabil, contribuind în același timp la producția și consumul durabil. Prin urmare, opinia părților interesate din UE are o mare valoare pentru noi și aștept cu nerăbdare ideile lor de evaluare și îmbunătățire.”
În 2021, Comisia Europeană a alocat 182,9 milioane EUR pentru finanțarea activităților de promovare a produselor agroalimentare din Uniunea Europeană.
Share: