Apel de finanţare
Denumire apel:
Ghidul Solicitantului „Sprijin pentru stimularea ocupării prin furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate”
Prioritatea:
03 „Creșterea accesului pe piața muncii pentru toți“
Obiectivul specific:
ESO4.1. „Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale (FSE+)”
Programe pentru care se aplică apelul
Beneficiari eligibili
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Agenții, Autoritate publică locală
Criterii de eligibilitate solicitanţi:
Cerinţe privind eligibilitatea solicitanţilor şi partenerilor
În cadrul prezentelor apeluri de proiecte, proiectele pot fi depuse individual sau în parteneriat, constituit din două sau mai multe entități din categoriile eligibile menționate la 5.1.2 Categorii de solicitanţi eligibili și 5.1.3 Categorii de parteneri eligibili, în baza unui Acord de parteneriat, partenerii având înțelesul prevederilor de la secțiunea 1.8. Reguli aplicabile în cazul parteneriatului, din Ghidul Solicitantului – Condiții generale Programul Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027 – https://mfe.gov.ro/PEO-21-27/.
Pentru a fi eligibil solicitantul/partenerul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
➢ Să se încadreze în categoria de solicitant eligibil conform prevederilor Ghidului Solicitantului Condiții Generale și cu prevederile subcapitolului „Categorii de solicitanți eligibili“ și cu prevederile subcapitolului 5.1.3 „Categorii de parteneri eligibili“ din prezentul Ghid al Solicitantului Condiții Specifice;
➢ Să se încadreze în regulile generale de eligibilitate stabilite în Tabelul nr. 2 „Cerințe generale privind eligibilitatea Solicitantului și a Partenerilor“ definite prin Ghidul Solicitantului Condiții Generale PEO;
➢ Să nu se încadreze în situațiile prevăzute în Tabelul 3 „Situații în care solicitantul sau partenerul nu este eligibil pentru finanțare“ definite prin Ghidul Solicitantului Condiții Generale PEO.
Lista beneficiarilor eligibili a fost stabilită pe baza prevederilor programului PEO 2021-2027 și pe cea a specificității apelului de proiecte care vizează furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate pentru persoanele dezavantajate pe piața muncii.
Pentru solicitant și/sau parteneri în cadrul proiectului este obligatoriu să fie încărcate în aplicația informatică MySmis2021, în etapa de depunere a cererii de finanțare, autorizațiile/acreditările în funcție de activitățile pe care aceștia le vor implementa în cadrul proiectului, autorizații/acreditări valabile la data depunerii cererii de finanțare după cum urmează:
❖ Acreditarea ca furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă (Hotărârea Guvernului nr. 277 din 21 martie 2002 privind aprobarea criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare), respectiv acreditarea pentru servicii specializate de informare și consiliere profesională;
❖ Acreditarea ca furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă (Hotărârea Guvernului nr. 277/2002 privind aprobarea criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările și completările ulterioare), respectiv acreditarea pentru servicii specializate de mediere pe piata muncii interne;
❖ Autorizarea ca furnizor de formare profesională a adulților (Ordonanța Guvernului nr.129/31.08.2000 privind formarea profesională a adulților, republicată, cu modificările și completările ulterioare);
❖ Autorizarea centrului de evaluare și certificare a competenţelor profesionale obţinute pe alte căi decât cele formale (Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării şi al ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 4.543/468/2004, cu modificările şi completările ulterioare).
Atașarea acreditărilor/autorizațiilor mai sus menționate este obligatorie atât pentru încadrarea în categoriile de solicitanți eligibili (Furnizori de servicii de ocupare acreditați, publici și privați; Furnizori de formare profesională a adulților autorizați, publici și privați; Centru de evaluare și certificare) cât și pentru a demonstra capacitatea de a implementa activitățile ce necesită aceste acreditări/autorizări;
În situația în care la data depunerii cererii de finanțare, furnizorii de formare profesională/centrele de evaluare si certificare nu sunt autorizați/autorizate în ocupația pentru care se organizează activități de formare profesională/evaluare și certificare, se va încărca cel puțin o autorizație valabilă la data încărcării în sistemul informatic a cererii de finanțare, obținută într-o oricare altă ocupație.
❖ Alte documente relevante care să dovedească eligibilitatea solicitanților și partenerilor.
Activități Eligibile:
Activităţi eligibile
În cadrul prezentului apel de proiecte sunt eligibile următoarele activități:
Activitatea 0 (activitate obligatorie) – Realizarea analizei de nevoi inițiale în vederea identificării necesarului de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă
Această activitate se va realiza anterior depunerii Cererii de finantare, în vederea fundamentării inițiale a programelor de sprijin destinate persoanelor din grupul țintă. Scopul analizei de nevoi este acela de a identifica nevoia reală de formare profesională a persoanelor din grupul țintă în corelare cu nevoile pieței muncii din regiunile/regiunea/județul/localitatea sau localitățile vizată/vizate prin proiect.
Analiza de nevoi trebuie să prezinte o imagine actuală a situației socio-economie a arealului vizat de proiect și va fi realizată utilizând date publice, verificabile, dar și o cercetare proprie.
În funcție de categoriile pe persoane propuse în cererea de finanțare, analiza de nevoi trebuie să prezinte următoarele date:
1) Numărul estimat de persoane/categorie din zona de implementare a proiectului – număr estimat pe baza de date publice verificabile;
2) Domeniile economice în care activează angajatorii din zona vizată de proiect pentru care este identificată nevoia de forță de muncă;
3) Numărul de agenți economici din zona care activează în domeniul/domeniile de activitate economică pentru care este identificată nevoia de forță de muncă;
4) Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agenților economici;
5) Competențele necesare pentru ocuparea fiecărui post, în funcție de COR;
6) Programele de formare profesională identificate pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor vacante.
N.B:
❖ Analiza de nevoi va viza exclusiv acele arealuri vizate de implementarea proiectului (localitate/județ/regiune după caz).
❖ Elementele de analiza prezentate de la punctul 3 pana la punctul 6 – se vor realiza individual pentru fiecare domeniu economic vizat de proiect. Astfel în cazul în care proiectul vizează derularea de programe de formare/evaluare și certificare pentru mai multe domenii de activitate economica – elementele de la punctele 3 – 6 vor fi evidențiate separat pentru fiecare domeniu economic in parte. În accepțiunea prezentului Ghid al Solicitantului Condiții Specifice, aparțin aceluiași domeniu de activitate economică societățile care activează in cadrul aceleiași diviziuni CAEN (2 cifre).
❖ În analiză vor putea fi cuprinși și agenți economici care au puncte de lucru pe o rază de maxim 50 km de arealul vizat de implementarea proiectului (localitate/județ/regiune după caz). Totodată vor putea fi luați în calcul agenți economici care au puncte de lucru la distanțe mai mari de 50 de km de arealul vizat, dacă acești agenți economici asigură transport gratuit angajaților din una din localitățile vizate de proiect.
❖ Analiza de nevoi precum și toate datele statistice care au stat la baza realizării acesteia vor fi încărcate în sistemul informatic MySMIS2021+.
Analiza de nevoi trebuie să conțină 3 etape obligatorii:
1) Verificarea datelor disponibile din surse verificabile (Institutul Național de Statistica, Oficiul Național al Registrului Comerțului; ANOFM/AJOFM/furnizori autorizați pentru furnizarea de servicii de stimulare a ocupării (mediere pe piața muncii); alte surse verificabile de date si informații);
2) Analiza/cercetare proprie la nivelul agenților economici:
Analiza la nivelul agenților economici ce activeaza in domeniul/domeniile economic/e vizat/e de proiect (prin aplicarea unui interviu structurat sau nestructurat sau prin intermediul altor metode de cercetare sociologică) va avea ca rezultat necesarul de forța de muncă cu indicarea posturilor (codurilor COR – cu indicarea numarului de posturi pe fiecare COR) precum și competentele/calificarile necesare persoanelor pentru a ocupa aceste posturi.
Esantionul de agenți economici care participa la cercetare este de minim
– 1% din total agenți economici care activează in domeniul economic vizat in zona de implementare (localitate/grup de localități/ județ/ regiunie)
SAU
– de 20 agenți economici/regiune pentru proiectele de nivel regional sau multiregional;
– de 10 agenți economici/judet pentru proiectele care vizează implementarea la nivel județean;
– de 5 agenți economici/localitate pentru proiectele care vizează implementarea la nivel local.
N.B:
❖ stabilirea populației totale a agenților economici se va realiza pe baza documentelor emise de către Oficiul National pentru Registrul Comerțului – care indică întreaga populație de agenți economici ce activează in domeniul economic selectat prin proiect.
❖ pentru fiecare program de formare/evaluare si certificare in parte introdus in proiect este necesar ca din cercetarea realizata la nivel de agenti economici sa rezulte un număr de posturi (disponibile și/sau ocupate) cel puțin egal cu numarul de persoane care urmeaza sa participe la programul de formare profesionala/evaluare si certificare prin proiect.
Odată cu derularea interviului structurat/nestructurat sau a altor metode de cercetare sociologică, fiecare agent economic va pune la dispoziție un document asumat care va conține cel puțin:
– Domeniul de activitate al operatorului economic;
– Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agentului economic structurate pe coduri COR;
– Competențele necesare pentru ocuparea posturilor disponibile;
– Programul de formare identificat pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor disponibile;
– Numărul de posturi disponibile la nivelul operatorului economic ce pot fi ocupate de persoane care dobândesc competențele necesare mai sus identificate.
3) Analiza/cercetare proprie la nivelul persoanelor care vor face parte din grupul țintă
Scopul analizei/cercetării proprii este acela de a:
– Identifica categoriile de grup țintă eligibile – atât persoanele care au statut de șomer sau asimilabile, cât și persoanele care au statut de angajat și ar putea fi interesate de participarea la activitățile proiectului;
– Determina disponibilitatea/intenția de a fi implicat pe piața muncii;
– Evalua necesitatea măsurilor suplimentare de sprijin (acompaniere pe perioada participării la proiect in calitate de grup țintă);
– Identifica domeniile de activitate in care este interesat să activeze.
– Evalua experienta profesională anterioară și competențele dobandite prin alte căi (informale/nonformale) pentru care nu deține un certificat de calificare formală.
Cheltuielile generate de implementarea acestei activități sunt eligibile doar pentru acele operațiuni care au fost selectate la finanțare și vor fi raportate cu ocazia primei Cereri de rambursare transmisă după semnarea Contractului de finanțare. Cuantumul maxim al cheltuielilor rambursate pentru implementarea acestei activități este de 30.000 euro+ TVA, la cursul InforEuro aferent lunii mai 2024, respectiv 1 Euro = 4,9759RON.
Bugetarea cheltuielilor aferente realizării analizei de nevoi se realizează pe bază de costuri reale cu defalcarea tuturor cheltuielilor ce urmează a fi solicitate la rambursare prin proiect. Analiza de nevoi poate fi realizată fie prin externalizare de către solicitant către un operator economic fie poate fi realizată prin utilizarea de resurse proprii.
Activitatea este în sarcina exclusivă a solicitantului, iar toate cheltuielile generate de implementarea activității vor fi angajate și lichidate de către liderul de parteneriat. În vederea rambursării cheltuielilor generate pentru implementarea acestei activități, solicitantul are obligația respectării regulilor de eligibilitate ale cheltuielilor, inclusiv în domeniul achizițiilor.
NB. Activitatea 0 va fi evidențiată în sistemul MySMIS ca activitate PRECONTRACTUALĂ. Durata acestei activități nu este inclusă în perioada de implementare a proiectului, definită în secțiunea 5.6. Durata proiectului din prezentul Ghid.
Activitatea 1 (activitate relevantă și obligatorie) – Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă și creșterea șanselor de ocupare a persoanelor în căutarea unui loc de muncă, în conformitate cu prevederile Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare.
În cadrul acestei activități este obligatorie furnizarea de servicii de informare și consiliere profesională și servicii de mediere a muncii, organizate și desfășurate în conformitate cu prevederile Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare.
Informarea şi consilierea profesională constituie un ansamblu de servicii acordate persoanelor în căutarea unui loc de muncă, care au ca scop:
a) furnizarea de informaţii privind piaţa muncii şi evoluţia ocupaţiilor;
b) dezvoltarea abilităţii şi încrederii în sine a persoanelor în căutarea unui loc de muncă, în vederea luării de către acestea a deciziei privind propria carieră;
c) instruirea în metode şi tehnici de căutare a unui loc de muncă;
d) îndrumarea pe parcursul procesului de integrare socioprofesională la noul loc de muncă.
Medierea muncii este activitatea prin care se realizează punerea în legătură a angajatorilor cu persoanele în căutarea unui loc de muncă, în vederea stabilirii de raporturi de muncă.
Serviciile de mediere pentru persoanele în căutarea unui loc de muncă constau în:
a) informaţii privind locurile de muncă vacante şi condiţiile de ocupare a acestora prin publicarea, afişarea, organizarea de burse ale locurilor de muncă;
b) mediere electronică având ca scop punerea automată în corespondenţă a cererilor şi ofertelor de locuri de muncă prin intermediul tehnicii de calcul;
c) preselecţia candidaţilor corespunzător cerinţelor locurilor de muncă oferite şi în concordanţă cu pregătirea, aptitudinile, experienţa şi cu interesele acestora.
Pentru asigurarea calității serviciilor specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă, activitățile menționate mai sus pot fi derulate de solicitant/partener/parteneri și/sau pot fi externalizate de către solicitant/liderul de parteneriat. În cazul în care se optează pentru externalizarea unui serviciu, solicitantul trebuie să menționeze clar acest lucru în Cererea de finanțare, inclusiv în bugetul proiectului.
În funcție de calitatea în care aplică solicitantul respectiv furnizor de servicii de consiliere și orientare profesională sau furnizor de servicii de mediere, acreditat conform legii, acesta nu poate să externalizeze în totalitate serviciul respectiv. Spre exemplu: dacă solicitantul aplică în calitate de furnizor de servicii de informare și consiliere profesională, acesta nu poate externaliza în totalitate acest serviciu.
Vă rugăm să aveți în vedere prevederile din Ghidul Solicitantului Condiții Generale PEO 2021-2027, conform cărora activitățile de subcontractare se realizează numai de către solicitantul de finanțare, nu și de partenerul/partenerii acestuia. Prin excepție, partenerii pot subcontracta activități/subactivități suport (de ex., organizare evenimente, pachete complete conținând transport și cazare a participanților și/sau a personalului propriu, sonorizare, interpretariat, tipărituri), dar nu și activități relevante, pentru care au fost selectați ca parteneri în baza expertizei în domeniu.
Activitatea 2 (activitate relevantă și obligatorie) – Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă
În cadrul acestei activități se are în vedere organizarea și derularea de programe de formare profesională a adulților (inițiere, specializare, perfecționare, calificare), autorizate în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Formarea profesională trebuie să fie realizată de către furnizori de formare profesională autorizați în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată și se organizează prin programe de inițiere, calificare, recalificare, perfecționare, specializare, programe finalizate cu certificate de calificare sau de absolvire.
În vederea fundamentării fiecărui program de formare propus spre finanțare, în Cererea de finanțare se va fundamenta modalitatea în care programul de formare profesională răspunde nevoilor de competențe de pe piața muncii din zona vizată. Această fundamentare trebuie să fie bazată pe informații clare și certe furnizate de către operatorii economici din zona vizată. Fundamentarea se realizeaza pe baza analizei de nevoi menționată la Activitatea A0.
În cadrul Cererii de finanțare se vor prevedea mențiuni clare, exprese despre numărul de persoane ce vor parcurge fiecare program de formare profesională.
Pentru asigurarea calității procesului, activitatea de formare profesională pentru grupul țintă vizat prin proiect urmează să fie derulată de solicitant/partener/parteneri și/sau poate fi externalizată de către solicitant/liderul de parteneriat. În cazul în care se optează pentru externalizarea acestei activități, solicitantul trebuie să menționeze clar acest lucru în Cererea de finanțare, inclusiv în bugetul proiectului. În cazul în care solicitantul aplică în calitate de furnizor de FPC autorizat conform legii, externalizarea activității de formare nu se poate realiza în totalitate.
Vă rugăm să aveți în vedere prevederile din Ghidul Solicitantului Condiții Generale PEO 2021-2027, conform cărora activitățile de subcontractare se realizează numai de către solicitantul de finanțare, nu și de partenerul/partenerii acestuia. Prin excepție, partenerii pot subcontracta activități/subactivități suport (de ex.: organizare evenimente, pachete complete conținând transport și cazare a participanților și/sau a personalului propriu, sonorizare, interpretariat, tipărituri), dar nu și activități relevante, pentru care au fost selectați ca parteneri în baza expertizei în domeniu.
Pentru a se asigura flexibilizarea și simplificarea implementării proiectului și pentru o eficacitate sporită a intervenției prin corelarea în timp real a cererii și a ofertei de muncă, beneficiarul are posibilitatea de a modifica oferta de formare profesionala, în timpul implementării proiectului. Astfel, dacă pe parcursul implementării proiectului, beneficiarul are informații de pe piața muncii privind solicitări punctuale de angajare / oportunități de ocupare în ocupații care nu au fost inițial prevăzute în proiect, acesta poate modifica structura cursurilor de formare profesională prevăzute in proiect. Modificarea oferte de formare profesionala prin introducerea de noi programe de formare sau suplimentarea numărului de persoane ce urmează un anumit program de formare profesionala se realizează pe baza unei analize similare celei realizate pentru fundamentarea Cererii de finanțare, exclusiv pe baza analizei realizate la nivelul angajatorilor. Costurile pentru realizarea analizei la nivelul angajatorilor in perioada de implementare a proiectului nu sunt eligibile la rambursare si vor fi suportate de către solicitant si/sau parteneri.
Activitatea 3 (activitate relevantă) – Evaluarea și certificarea competențelor profesionale obținute pe alte căi decât cele formale
Activitatea poate fi derulată de către solicitant/partener/parteneri care deține/dețin autorizație de centru de evaluare și certificare în conformitate cu prevederile legale sau poate fi externalizată de către solicitant/liderul de parteneriat pe baza de contract de achiziție.
Activitatea se adresează persoanelor din grupul țintă care au dobândit anterior în context non-formal, informal competențe pentru una din calificările identificate ca fiind necesare pe piața muncii, conform analizei de nevoi.
N.B: Drepturile si obligațiile solicitantului/partenerilor menționate pentru selectarea programelor de formare derulate prin proiect se aplică și pentru programele de evaluare și certificare.
Activitatea 4 ( activitate conexă) – Activități de acompaniere socio-profesională
În cadrul acestei activități, persoanele din grupul țintă, pe baza analizei de nevoi individuală realizată la intrarea în operațiune, pot beneficia de activități de acompaniament:
– Servicii de sprijin și asistență (creșă, afterscool, îngrijire persoane adulte cu dizabilități aflate în grijă) pe perioada participării efective la activitățile proiectului. În acest sens se va finanța cheltuiala aferentă serviciilor de creșă și/sau afterschool (plata taxeilunare/anuale) sau a serviciilor de
îngrijire la domiciliu pentru persoanele adulte/vârstnice cu dizabilități aflate în grijă. Bugetarea acestor tipuri de cheltuieli se realizează în categoria “Subventii”. Asigurarea resurselor financiare necesare pentru serviciile de sprijin si asistență este eligibila exclusiv pe perioada de derulare a programelor de formare.
N.B: In Cererea de finanțare, secțiunea Justificare buget – solicitantul va justifica tipul de ajutor acordat persoanelor din grupul tinta (cheltuieli pentru creșa/afterschoool, îngrijire persoane adulte cu dizabilități aflate în grijă) și va prezenta o analiza de piata a costurilor pentru aceste tipuri de servicii in vederea justificării costului.
–
Asigurarea unei sume de subzistență sub formă de subventie de maxim 5 lei/oră pentru participarea la programele de formare. In ceea ce priveste subvenția bugetarea subvenției aceasta se fundamenteaza pe linia de cheltuieli directe cheltuieli cu subventiile pentru programele de calificare. În cazul programelor de formare de tip inițiere/perfecționare/specializare, subventia este inclusă în costul unitar.
Aplicantul poate atașa la cererea de finanțare Metodologia de monitorizare a proiectului. Acest document este opțional.
Activitățile:
❖ Activitatea 1 (activitate relevantă și obligatorie) – Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă și creșterea șanselor de ocupare a persoanelor în căutarea unui loc de muncă,
❖ Activitatea 2 (activitate relevantă și obligatorie) – Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă si respectiv
❖ Activitatea 3 (activitate relevantă) – Evaluarea și certificarea competențelor profesionale obținute pe alte căi decât cele formale
reprezintă activități de bază iar bugetul alocat celor trei activități reprezintă cumulat minimum 50% din bugetul eligibil al proiectului.
Proiectarea activităților trebuie să respecte principiile orizontale ale PEO 2021 -2027 și, acolo unde este cazul, să fie corelate cu temele secundare FSE.
ATENȚIE! În cadrul cererii de finanțare, la secțiunea „Buget – Activități și cheltuieli”, solicitantul va menționa în câmpul „Justificarea cheltuielii” activitatea/subactivitatea care este asociată cheltuielii pentru a se verifica dacă bugetul alocat celor trei activități reprezintă cumulat minimum 50% din bugetul eligibil al proiectului.
Buget:
53.661.765 EUR
Data deschiderii:
31 mai 2024 16:00
Data închiderii:
08 noiembrie 2024 16:00
Domenii
Zone:
Regiunea București-Ilfov, Regiunea Centru, Regiunea Nord-Est, Regiunea Nord-Vest, Regiunea Sud – Muntenia, Regiunea Sud-Est, Regiunea Sud-Vest Oltenia, Regiunea Vest
Alocarea financiară a apelurilor de proiecte este de 53.661.765,00 euro (din care 41.000.000,00 euro FSE+), din care:
•pentru regiunile mai puțin dezvoltate (Nord-Est, Sud-Est, Sud-Muntenia, Sud-Vest Oltenia, Nord-Vest, Vest și Centru), suma totală disponibilă este de 43.411.765,00 euro, din care contribuția UE este de 36.900.000,00 euro (85%), iar contribuția națională de 6.511.765,00 euro (15%);
•pentru regiunea dezvoltată (București-Ilfov), suma totală disponibilă este de 10.250.000,00 euro, din care contribuția UE este de 4.100.000,00 euro (40%), iar contribuția națională este de 6.150.000,00 euro (60%).
Rata de cofinanțare
Cuantumul asistenței financiare nerambursabile se stabilește în mod individual, în funcție de modalitatea de organizare juridică a solicitantului/partenerilor, în conformitate cu subcapitolul 2.2. „Cofinanțarea proprie minimă a beneficiarului“ din Ghidul Solicitantului – Condiții Generale PEO.
Cererea de finanțare se depune exclusiv prin intermediul aplicației MySMIS2021/SMIS2021+ prin completarea și transmiterea acesteia online. De asemenea, odată cu transmiterea cererii de finanțare se încarcă toate documentele solicitate conform subcapitolului 7.4. Anexe și documente obligatorii la depunerea cererii din prezentul ghid.
Toate Cererile de finanțare transmise în alt mod și/sau toate documentele aferente unei Cereri de finanțare transmise în alt mod nu vor fi luate în considerare în procesul de evaluare.
Informații suplimentare aici și aici
UPDATE 1!!!!
Corrigendum nr 1 –Furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate
UPDATE 2!!!!
Corrigendum nr 1 – Sprijin pentru stimularea ocupării prin furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate”
Share:
Puteți completa formularul de mai jos pentru a ne contacta.
"*" câmp obligatoriu